27 октября 2014 г.

Для учнів 7 класу урок музичного мистецтва
Тема Урок № 5.
 Корнілова О.В. Уроки музичного мистецтва /Навчально-методичний посібник для вчителів. 7-8 класи. – Київ: Літера ЛТД, 2008 (Рекомендовано МОНУ)

Тема. Героїчні та патріотичні образи в музиці

Мета і завдання: на прикладі творчості Л.Бетховена познайомити учнів із жанром програмної увертюри. Акцентувати увагу на значенні реальних образів та подій у втіленні образного змісту увертюри «Егмонт». Закріпити визначення понять музичний образ, увертюра. Розвивати вокально-хорові навички учнів. Розвивати в учнів інтерес до творчості українських та зарубіжних композиторів через сприймання героїчно-патріотичних образів. Виховувати естетичні та патріотичні почуття.

План уроку

  1. Закріплення матеріалу минулого уроку
·  Що значить пасторальні мотиви в музиці?
·   Які картини живопису ви розглядали на минулому уроці?
  1. Виразне виконання пісні М.Глінки «Гуде вітер вельми в полі».
  2. Інформаційне повідомлення про історичні події боротьби нідерландського народу за батьківщину, втілених у трагедії німецького поета Й.В.Гете.
  3. Пригадування визначення поняття увертюра. Поняття програмної увертюри.
  4. Слухання увертюри Л.Бетховена «Егмонт». Характеристика життєвого змісту твору та звучання (акцентувати увагу на контрасті образів).
  5. Розучування пісні В.Івасюка «Балада про мальви».
  6. Закріплення матеріалу.
    • Виберіть правильне твердження: а) увертюра «Егмонт» є програмною інструментальною музикою; б) увертюра «Егмонт» написана німецьким композитором Й.Бахом; в) увертюра «Егмонт» розкриває ліричний образ рідної природи.
    • «Пісню про мальви» створив а), М.Лисенко б) В.Івасюк, в) М.Глінка.
    • Розкрийте зміст поняття програмна увертюра.
Творче завдання. Складіть сінквейн щодо музики увертюри «Егмонт» Л.Бетховена.

Комментариев нет:

Отправить комментарий