Для учнів 7 класу урок музичного
мистецтва
Тема Урок № 5.
Корнілова О.В. Уроки музичного мистецтва
/Навчально-методичний посібник для вчителів. 7-8 класи. – Київ: Літера ЛТД,
2008 (Рекомендовано МОНУ)
Тема. Героїчні та патріотичні образи в музиці
Мета і завдання: на
прикладі творчості Л.Бетховена познайомити учнів із жанром програмної увертюри.
Акцентувати увагу на значенні реальних образів та подій у втіленні образного
змісту увертюри «Егмонт».
Закріпити визначення понять музичний
образ, увертюра. Розвивати вокально-хорові навички учнів. Розвивати в учнів
інтерес до творчості українських та зарубіжних композиторів через сприймання
героїчно-патріотичних образів. Виховувати естетичні та патріотичні почуття.
План уроку
- Закріплення матеріалу минулого уроку
·
Що значить пасторальні мотиви в музиці?
·
Які
картини живопису ви розглядали на минулому уроці?
- Виразне виконання пісні М.Глінки «Гуде вітер вельми в полі».
- Інформаційне повідомлення про історичні події боротьби нідерландського народу за батьківщину, втілених у трагедії німецького поета Й.В.Гете.
- Пригадування визначення поняття увертюра. Поняття програмної увертюри.
- Слухання увертюри Л.Бетховена «Егмонт». Характеристика життєвого змісту твору та звучання (акцентувати увагу на контрасті образів).
- Розучування пісні В.Івасюка «Балада про мальви».
- Закріплення матеріалу.
- Виберіть правильне твердження: а) увертюра «Егмонт» є програмною інструментальною музикою; б) увертюра «Егмонт» написана німецьким композитором Й.Бахом; в) увертюра «Егмонт» розкриває ліричний образ рідної природи.
- «Пісню про мальви» створив а), М.Лисенко б) В.Івасюк, в) М.Глінка.
- Розкрийте зміст поняття програмна увертюра.
Творче
завдання. Складіть
сінквейн щодо музики увертюри «Егмонт» Л.Бетховена.
Комментариев нет:
Отправить комментарий