Урок 63,64
Тема: Дії над векторами
Мета: знати, які величини називають векторними,які вектора коллінеарніякі дії можна виконувати з векторами.
Тип уроку: урок засвоєння навичок і вмінь.
Ход уроку.
1. Організація початку уроку.
2. Опрацювати п.5 підручника ( стор. 31-33).
3.Відповісти на запитання № 1,2,3,4,5 стор.33.
4. Розв'язати вправи № 169,170,173(1),175(1),177 (1),178
Урок 65,66
Тема: Дії над векторами
Мета: знати, які величини називають векторними,які вектора коллінеарніякі дії можна виконувати з векторами.
Тип уроку: урок засвоєння навичок і вмінь.
Ход уроку.
1. Організація початку уроку.
2. Опрацювати п.6 підручника ( стор. 38-40).
3. Відповісти на запитання № 1,2,3,4,5 стор.41.
4. Розв'язати вправи № 192,194,200,201(1),202(1),209 (а),216.
Тема: Дії над векторами
Мета: знати, які величини називають векторними,які вектора коллінеарніякі дії можна виконувати з векторами.
Тип уроку: урок засвоєння навичок і вмінь.
Ход уроку.
1. Організація початку уроку.
2. Опрацювати п.5 підручника ( стор. 31-33).
3.Відповісти на запитання № 1,2,3,4,5 стор.33.
4. Розв'язати вправи № 169,170,173(1),175(1),177 (1),178
Урок 65,66
Тема: Дії над векторами
Мета: знати, які величини називають векторними,які вектора коллінеарніякі дії можна виконувати з векторами.
Тип уроку: урок засвоєння навичок і вмінь.
Ход уроку.
1. Організація початку уроку.
2. Опрацювати п.6 підручника ( стор. 38-40).
3. Відповісти на запитання № 1,2,3,4,5 стор.41.
4. Розв'язати вправи № 192,194,200,201(1),202(1),209 (а),216.
Урок 67,68
Тема: Скалярний добуток векторів
Мета: знати означення скалярного добутку векторів, вміти знаходити кут між векторами.
Тип уроку: урок засвоєння навичок і вмінь.
Ход уроку.
1. Організація початку уроку.
2. Опрацювати п.7 підручника ( стор. 45-48).
3. Відповісти на запитання № 1-6 стор.48 письмово.
4. Розв'язати вправи № 233(а),234(а),235(а),236(а),237(а),239(а),241(а),242.
Тема: Скалярний добуток векторів
Мета: знати означення скалярного добутку векторів, вміти знаходити кут між векторами.
Тип уроку: урок засвоєння навичок і вмінь.
Ход уроку.
1. Організація початку уроку.
2. Опрацювати п.7 підручника ( стор. 45-48).
3. Відповісти на запитання № 1-6 стор.48 письмово.
4. Розв'язати вправи № 233(а),234(а),235(а),236(а),237(а),239(а),241(а),242.
Комментариев нет:
Отправить комментарий